سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشاوره درسی

مشاوره و برنامه ریزی

بدون شک ، وزارت آموزش و پرورش پایه پیشرفت یک کشور است. آموزش در طول زندگی ادامه دارد. اگر ما در مورد آموزش صحبت می کنیم ، این بخشی است که برای منافع همه در نظر گرفته شده است. آموزش مربوط به وظیفه گرا و هدف دستیابی به دانش و مهارت در یک زمینه خاص است و معمولاً مربوط به شغل است. ادامه تحصیل و آموزش شما را با شرایط جدیدی آشنا می کند.

 

آموزش و تربیت چیست؟

پرولترها با آموزش و تعلیم مردم را راهنمایی و پرورش می دهند. تیم حرف آخر به عنوان یک مربی ، می توانید زندگی جوان را شکل دهید. آموزش فرآیندی است برای تسهیل یادگیری ، یا دستیابی به ارزش ها ، دانش ، مفهوم و عادت ها. آموزش اصطلاحی است که برای یادگیری نظریه به کار می رود. معمولاً یک آموزش می تواند بر دانش که قبلاً در آن بنیان داشته اید ، تأکید کند. به عنوان مثال ، ما در مدرسه هستیم ، ما قبلاً به زبان انگلیسی تسلط داریم ، اما هنوز انگلیسی یاد می گیریم. همان موضوعات اضافی که ممکن است از طریق خراش برای شما توضیح داده شود ، اما این فرضیه است که شما مطالعه می کنید. در فیزیک ، شما می آموزید که چگونه اتم را تقسیم کنید ، اما آن را به طور عملی پیاده سازی نمی کنید. به همین دلیل است که پس از اتمام مطالعات آکادمیک آموزشی ، به آموزش عملی بیشتر نیاز داریم.

 

از طرف دیگر ، آموزش این استعداد را برای شما فراهم می کند تا در مقایسه با دانستن تئوریک چیزی کاملاً عملی را انجام دهید. اگر افراد بخواهند سیستم جدیدی را پیاده سازی کنند یا توانایی خاصی را ارتقا دهند ، آموزش می تواند مختص نیاز ، شغل یا مجموعه مهارت های شما باشد. به عنوان مثال ، زبان یک وکیل باید اصول قانون را درک کند قبل از اینکه یاد بگیرد این قانون را به کار بگیرد ، همانطور که یک جراح قبل از برداشتن جراحی چربی باید از دانش تشریح آناتومی برخوردار باشد.

 

بیشتر بخوانید:

 

چگونه مقصد تحصیل خود را در انگلستان انتخاب کنیم

8 نکته عملی و مثبت برای مطالعه موفقیت آمیز زندگی در خارج از کشور

ویژگی ها و مزایای تحصیل در انگلستان

در منطق گسترده ، اصطلاح آموزش عبارت است از روشن کردن رفتار یا مهارت خاصی برای یک انسان ، که معمولاً در اختیار کارگران با درجه عملیاتی قرار می گیرد. آموزش دقیقاً به آموزش شباهت ندارد ، که روشی است برای یادگیری سیستماتیک چیزی در یک سازمان که باعث ایجاد حس استدلال و تصمیم گیری در کارمندان می شود. فارغ از سطح و درجه آنها در سلسله مراتب کسب و کار ، به طور مشابه برای همه کارمندان ارائه می شود.

 

با این حال ، این دو شرط از نظر جهت گیری و ماهیت متفاوت هستند. گفته می شود کارگرانی که در این سازمان آموزش می بینند ، مقداری تحصیل کرده اند و بنابراین ، هیچ آموزشی بدون آموزش وجود ندارد.

 

 

 

چرا باید تحصیلات و آموزش را بخوانید؟

یادگیری آموزش شامل طیف گسترده ای است. در واقع ، UCAS تعداد قابل توجهی از 1639 دوره مرتبط با آموزش را که در سال 2010 آغاز شده است ، لیست می کند. این دوره ها به BA از دیپلم HE و به MA و MAd دوره های تحصیلات تکمیلی از دوره های کارشناسی تخت متفاوت است.

 

 دوره های تدریس

کاملاً اگر شما می خواهید در کلاس کار کنید ، در این صورت ، باید یک برنامه آموزش معلم بگذرانید. بسیاری از دانشگاه ها دوره های B.Ed را به مدت سه و چهار سال ارائه می دهند تا شما را با مدرن نامه کشور ، شرکت های آموزش دولتی حاضر و همچنین مسئولیت هایی که برای معلم دبستان لازم است ، به روز کنید. دانش آموزان B.Ed معمولاً باید موضوع اضافی دیگری را به عنوان علاقه به کلاس مطالعه کنند ، مانند ریاضیات ، تاریخ یا علوم.

 

 مطالعات آموزش و پرورش

افراد زیادی که علاقه مند هستند و به دنبال یک آموزش عالی به عنوان یک موضوع هستند اما نمی خواهند به عنوان معلم در خط مقدم کار کنند ، انتخاب های زیادی وجود دارد. در حال حاضر ، تنها نیمی از افراد با شغل معلمی به عنوان معلم فعالیت می کنند و نیمی دیگر به عنوان متخصص تدریس فعالیت می کنند.

 

طیف وسیعی از مراکز آموزشی وجود دارد که به دانش آموز از چگونگی یادگیری و همچنین رشد افراد در طول زندگی ، دانش آموز قدردانی می کند. این دوره ها تمایل دارند که به نظریه ها و مدل های آموزش نگاه کنند. آنها فاش می کنند که یادگیری محدود به کلاس نیست ، بلکه می تواند در یک مکان عظیم از محیط و موقعیت قرار گیرد. پس از اتمام تحصیلات شما نه تنها باید از اعتماد به نفس ایستادن در مقابل کلاسی از دانش آموزان برخوردار باشید ، بلکه دانش و درک حاصل از استفاده از ادبیات آموزش و تحقیقات فعلی را نیز کسب خواهید کرد. شما مهارتهای قابل انتقال مانند مهارتهای ارتباطی کتبی و شفاهی ، قابلیتهای کار بین فردی و تیمی و حل مشکلات را خواهید داشت.

 

 به چه مهارت هایی نیاز دارید؟

چه مهارتهایی لازم دارید

 

آنها همچنین به مهارتهای برتر مانند توانایی و صبر برای آرام ماندن در شرایط آسیب زا نیاز دارند. مهارت های همکاری آنها را در کار کارآمد با همکارانشان تسهیل می کند. مهارت های ارائه و خلاقیت هنگام برنامه ریزی آموزش برای الهام بخشیدن به دانش آموزان و همچنین جلب توجه آنها مهم است. آنها به مهارتهای ارتباطی عالی نیاز دارند تا بتوانند اشیا in موجود در دفترچه را به روشهای جایگزین برای دانش آموزانی که رویکرد یادگیری متفاوتی دارند ، روشن کنند.

 

بدانید

طاقچه

برای معلمان لازم است که مجموعه ای قوی از مطالبی را که در اختیار دانش آموزان قرار می دهند ، داشته باشند. معلمان باید دانش بسیار خوبی در زمینه سواد ابتدایی ، اعداد ، علوم و مطالعات اجتماعی داشته باشند. معلمانی که فقط فقط در یک یا دو موضوع تخصص دارند ، باید درک و دانش دقیق از موضوع خود داشته باشند. معلمان همچنین باید با نحوه مطالعه کودکان آشنا باشند. آنها باید چشم انداز رشد برای کودکان در سنین غیر مشابه را داشته باشند. آنها همچنین نیاز به آشنایی با تعدادی از روشهای انضباطی و استراتژیک آموزش دارند.

 

توسعه حرفه ای

در این عصر ، عصر دیجیتال ، معلمان باید انعطاف پذیر باشند و همچنین توانایی انطباق با آنچه را که سر راه آنها قرار می گیرد ، باشند. بسیاری از جدیدترین فناوری ها وجود دارند که روز به روز توسعه می یابند و می توانند نحوه آموزش دانش آموزان و رویکرد تدریس معلمان را تغییر دهند. توانایی تنظیم ، توانایی است که همه معلمان مدرن باید داشته باشند. اگر سازگاری با روشی که دانش آموزان می آموزند ، برنامه های درسی آنها یا فعالیتهایی که کلاسهایشان نشان می دهند ، مستعد است یا قطعاً ویژگی خاصی است که باید داشته باشند.

 

اعتماد به نفس

هر معلمی باید اعتماد به نفس داشته باشد ، نه فقط در خود بلکه در همکاران و دانش آموزان خود. یک معلم زبان عربی با اعتماد به نفس به دانش آموزان انگیزه مثبت می دهد و اعتماد به نفس یک معلم می تواند به دیگران کمک کند تا فرد بهتری تبدیل شوند.

 

ارتباطات

توانایی مکاتبه نه تنها با دانش آموزان بلکه با کارمندان و والدین مهارت مهمی است. در این باره فکر کنید: تقریباً تمام روز معلمی با همکاران و دانش آموزان مکاتبه می کند بنابراین ضروری است که بتوانید به طور خلاصه و واضح صحبت کنید تا حرف شما را عرضی بگیرید.

 

بازیکن تیم

یک معلم باید بازیکن تیم خوبی باشد و بتواند به عنوان بخشی از گروه به طور متقابل کار کند. وقتی ما به صورت گروهی به طور مشترک کار می کنیم ، فرصت بهتری برای سرگرمی و یادگیری نیز فراهم می شود. حل مشکلات با هم و ارتباط با سایر معلمان قطعاً به موفقیت منجر می شود.

 

بیشتر بخوانید:

 

راهنمای دانشجویی شما برای دریافت ویزای دانشجویی به انگلستان

دانشگاه های برتر آموزش از راه دور در انگلستان

تحصیل در انگلیس در انگلیس

بهترین شهرهای دانشجویی در انگلستان

زبان آموز مستمر

تدریس یک روش یادگیری مادام العمر است. همه وقت چیزی هست که می توانید بفهمید چه زمانی یک مربی هستید. جهان همراه با تخصص آموزشی و برنامه درسی برای همیشه تغییر می کند ، بنابراین به عنوان یک معلم بر عهده شما است که با آن ادامه دهید. مربی ای که همیشه آمادگی لازم را برای پیمودن این مایل دیگر دارد تا برای همیشه معلمی موفق و موثر باشد.

 

رهبری

یک معلم کارآمد یک مشاور است و همچنین می داند چگونه عربی دانش آموزان خود را در یک مسیر دقیق راهنمایی کند. او / آنها را به عنوان مثال راهنمایی می کند و همچنین الگوی خوبی است. او از دانش آموز حمایت می کند و آنها را به سمت موفقیت راهنمایی می کند.

 

خلاقانه

یک معلم به روز آماده آزمایش جلوه های جدید است ، از برنامه های یادگیری جدید گرفته تا مهارت های تدریس و همچنین دستگاه های الکترونیکی. مدرن شدن نه تنها به معنای آزمایش جلوه های جدید نیست ، بلکه پرس و جو از دانش آموزان خود ، ایجاد پیوندهایی در دنیای واقعی و اصلاح یک رویکرد خلاقانه است.

 

تعهد

در حالی که متعهد بودن به شغل خود یک مهارت تدریس سنتی است ، اما یک مهارت مدرن نیز است. یک معلم مدرن باید همیشه در حرفه خود مشغول باشد. دانش آموز باید ببیند که معلمش حضور دارد و وقف حضور در آنجا را برای او اختصاص داده است.

 

قابلیت تعامل

در این نسل مدرن یافتن منابع و موادی برای دانشجویان که باعث شیفتگی آنها شود بسیار مهم است. این به معنای مدرن شدن در برنامه ها و فن آوری های جدید یادگیری ، و گشت و گذار در اینترنت و اتصال به معلمان مرتبط است.

 

فرصت های شغلی چیست؟

در زمینه آموزش و پرورش بسیاری از مشاغل مداوم آموزش وجود دارد. در زیر لیست مشاغل آموزش و پرورش آورده شده است:

 

کارگر مهد کودک

مدیر مهد کودک

بازرس سریع

آموزش ابتدایی

معلم مدرسه ابتدایی

معلم نیازهای ویژه آموزشی

دستیار آموزشی

سرمربی

معلم دبیرستان

روانشناس تربیتی

استاد راهنما

آموزش تکنسین آزمایشگاه شیمی

افسر رفاه آموزش و پرورش

حقوق مورد انتظار چیست؟

با داشتن مدرک آموزش و پرورش ، متوسط حقوق خوبی را برای مشاغل مختلف ارائه می دهد. درآمد از یک صنعت به صنعت دیگر بسیار متفاوت است بنابراین متوسط حقوق این برنامه همانطور که فکر می کنید قابل پیش بینی نیست. طبق سوابق ، متوسط حقوق کارمندان از 19000 تا 22،000 پوند شروع می شود. تقریباً در هر مقطع تحصیلی ، درآمد می تواند با توجه به مشاغل متفاوت باشد. به عنوان مثال ، آموزش معلمان با تجربه شروع به درآمد 36000 پوندی می کند.